Transfer Beklentileri, Önerileri ve Haberleri

İç transferin lig bitmeden çoktan tamamlanması gerekir zaten. Dış transfer başlayıncaya kadar da hazırlıklar, ön sözleşmeler yapılır ve hemen sonrasında da imzalar atılır. Normali budur bence. 2016-17 sezonunda, Serdar Gürler çok iyi giderken, bir yöneticiye iç tranferde futbolcuyla sözleşme imzalanıp imzalanmayacağını sormuştuk. Yönetici, Serdar Gürler’in menajerinin Ankaraspor ile anlaştığını ve sezon sonunda gideceğini söylemişti. “Biz neden sözleşme imzalamıyoruz. Bizim bir teklifimiz yok mu? Oyuncu ve menajeriyle görüşmediniz mi? Böyle bir oyuncunun Ankaraspor’a gitmesine izin mi vereceğiz?” dediğimizde makul bir cevap vermemiş, menajerinin fiyat yükselttiğine ilişkin anlaşılmaz şeyler söylemişti. Kısacası Serdar Gürler o sezonun sonunda bağıra bağıra Ankaraspor’a gitti. Ertesi sezon ligin ilk yarısındaki maçta Serdar Gürler’in attığı 2 golle Ankaraspor’a 2-0 yenildik. İkinci yarıda sahamızda 3-0 yenildiğimiz kader maçında Regattin 2 gol ve Serdar Gürler 1 gol atıp bizi perişan ettiler. Biz kaç defa düştük çıktık, Serdar Gürler futbol kariyerine hala devam ediyor.

3 Beğeni

bi bakmak lazım. gene piyasa değeri 0dan :d

2 Beğeni

sanırım iki sene önce yazmıştım. bence erdemde iyi potansiyel var.

2 Beğeni

Eksik yerler için yetenekli ve potansiyeli yüksek yerli veya yabancı genç futbolculara yönelmemiz lazım. Ama kulüp olarak böyle futbolcuları izliyor muyuz, raporluyor muyuz? Bundan pek emin değilim.

2 Beğeni

erdem eyüpspordan ayrılıyormuş. şimdi baktım ilk ne zaman dikkatimi çekmiş diye, '23 mayısında yani 3 sene önce ilk dikkatimi çekmiş. kariyer inşası iyi olursa milli takıma kadar yükselebileceğini düşündüğüm bir oyuncuydu. hala daha ara ara takip ederim. eğer akıllıca kararlar vermezse, bize gelmese bile o potansiyele çok yazık edecek.

2 Beğeni

tongya ile hala sözleşme uzatmamışlar. acaba görüşüyorlar mı. “bu sene satma ihtimaliz var dur bakalım sonra uzatırız” diye düşünüyorlarsa hata ediyorlar. öncelikle bu bir risktir. yani uzatmıyorum diyebilir. ikincisi “bu sene satarız” düşüncesi varsa, sene uzattığın anda zaten elin çok daha güçlü olacak.

iç transferleri yapmadılar, hala daha yapmıyorlar. bu gelecek açısından çok sıkıntılı bir duruma sokacak takımı. en azından şu oyuncuların sözleşmesini uzatsalar bari.

sonra efendim oyuncu söyle yptı böyle yaptı, ne bileyim işte fiyat vermediler düşük para verdiler. neden versinler adamın 1 sene sözleşmesi kalmış. 1 sene sonra alırım der bekletir. yok işte oyuncu fesh etti ayıp etti.vs zaten ilk ayıbı sen etmedin mi? güveniyorum ediyorum diyorsun yetmiyor uzatcam diyorsun adamla sözleşme imzalamıyorsun. iş bu iş. sadece işte değil geleceği kotarmak, kasayı sağlama almak, mali hesaplamarda öngörülebilirlik oluşturacak.

şu iç transfer mantığı gelene kadar, öncekiler gibi gerekirse felsefesini gerekirse geometrisine kadar yazacağım. ne sanıyorlar burayı. herkes ben takım kurdum benden sonra dağılsın bana ne mi diyecek.

şuna bakın ya yazdıkça celalleniyorum. sonra celaliyim celalsin celali oluyor. şuna bakın çoğu oyuncusunun 1 sene sözleşmesi var. bu nedir. genç oyunculara 4-5 senelğk atıldı mı. onlara da atılmamıştır.

2 Beğeni